"NikMatiLah KeHiduPan InI SeLaGi KiTa DiBeRi PeLuAnG UnTuk MeNikMaTinYa... TeTapI, JanGan SeSeKali KiTa LeKa DenGan KeNikMaTaN Itu..." ~Coretan by Lily Balqis

~ menulis sekadar untuk suka-suka.. nasihat dan panduan untuk diri sendiri, jangan sesekali disalah erti.. ~

Sunday, June 12, 2011

My Princess's Besday Party

Hari Jumaat yg lalu, aku sempat membuat majlis hari lahir yg ke-3 thn puteri kesayanganku... Alhamdulillah, ramai jgk yg hadir... wlpun majlis yg aku buat xderlah sebesar mana... tp terasa gak kemeriahannya... lagi2 ngan kerenah si kecik n sepupunya... Adoiyaii, bikin fenin ana punya kefala... hahahahaha....

Ni kek yg aku wat sendiri.... ok x??? wlpun x berapa semenggah, tp aku puas hati hasil tgn aku sendiri....


oklahlah kan??? hehehehehe.... 

Ni sekecik ngah nk potong kek,.. aku yg over plak.... dia sibuk ngan benda tiup2 tu... 


Alamak, my chef nampak kaki jek... hehehehe...

eh3..... adalah terselit gambo my chef n terselit kt belakang my princess 2.....



 Nway, tq 2 my lovely chef "NUR RAILA ASSIQQIN ISMAIL" coz sudi meringankan tulang menolong aku masak tuk menu majlis berikut, bersama ngan my 2nd chef my lovely mum.... tq very much....

Ala... terlupa plak nk amik gambo menu haritu... tp yg pastinya simple jek, mee hailam, nasi goreng, karipap n sedikit jajan2 tuk bebudak.... actually, x plan pn nk wat majlis 2... emergency request by mr hubby masa on the way blik dr KL, so prepared mana yg patut jek.... hihihihihi... yg pastinya sampy jek kt umah, mlm 2 gak aku berhempas pulas n bsengkang mata tuk menyiapkan kek harijadi tsebut sampy kul 4 pagi.... but, berbaloi gak kot ngan hasil yg aku perolehi... hehehehehe....

Erm..... klah, I think, its enough 4 today... ada masa n waktu akan aku coretkn lg per yg patut... babaiii.... 


Dah SiNggaH SuDi-sUdiLer KoMeN, TaK PuN PaNdaNg JeK DaH CuKuP..

No comments:

Post a Comment