"NikMatiLah KeHiduPan InI SeLaGi KiTa DiBeRi PeLuAnG UnTuk MeNikMaTinYa... TeTapI, JanGan SeSeKali KiTa LeKa DenGan KeNikMaTaN Itu..." ~Coretan by Lily Balqis

~ menulis sekadar untuk suka-suka.. nasihat dan panduan untuk diri sendiri, jangan sesekali disalah erti.. ~

Sunday, January 9, 2011

Saja-saja nk merapu...

Assalamualaikum..

Skrg ni dh hampir kul 2.30 pagi, tp naperlah mata ni xnak lelap gak... mukin lama dtinggalkan mr hubby kot... he3... orang lain hari2 minggu bsama hubby tsayang meluangkn masa bsama tp aku... sob3.... nak wat mcm manakan, dia bkeje... ??? kalu x bkeje duk rumah jek susah plak karang n lainlh jgk kalu dia tinggalkn aku bjalan mkn angin sendri, 2 lglah memang nk kena...

Sementara mata ni xnak lelap n keboringan yg melanda terasa plak nk menulis n merapu di blog ni... ha3.. lg pun nak main game, xleh nk loading plak gamenyer, mukin line berukband x bape elok, abislh sume tanaman aku kt farm ville 2..

Tapi 2lah ek, wlapun memang selalu dtingglkn tp perasaan yg x best mcm ni sering jgk dtg mengganggu.. lainlh kalu memang x pernah dtingglkn, memanglh bleh rasa mcm ni... btullah kata org, bila berjauhan ni mulalah rindu-rinduan.. kihkihkih... btul ker??? ntah pe2 ntah.. mukin kali ni ditinggalkn lama skit kot, 2 yg rasa mcm 2 kot... he3... siankan, nasib badan?? xder org pn yg nk kesiankn awk 2...

Adoiiii... badan pn dh mula rasa x sedap gak ni... sakit tekak n selsema sdh mula menyerang... hu3... mcm nk demam pn ada ni... tgk my little princess ni nyenyak sgt tido n agak lasak jugak... penat sgt agaknya.. tp nasib baik dia x meragam sgt dtingglkn papanya 2... mukin dh besar skit ni, dia dh mula faham n memahami, kalu sblum2 ni 1 hari x nampk papa dia mulalh dia mncari, tp skrg Alhamdullillah.. cuma skrg mama dia jek yg lebih... kahkahkah... ayat x bleh blah...

Pergi plak pd cerita AJL 25 yg bru lepas...berharap sgt Faizal Tahir mjd juara.. xder rezeki diakn... nk wat camne ek.. tp memang aku rasa sgt x puas ati ok ngan kemenangan Ana Raffali, mcm x masuk akallah... mcm mana juri2 ni pilih agaknya ek... kalu pd pd lirik x bmakna langsung lagu ni... byk lg lagu yg lebih bpontensi tuk dnobatkn... ini lagu Tolong Ingatkn Aku itu, apakh yg menarik minat juri ngan lgu 2 pn aku x tau... yelah, juri popesonel katakn... but...hurhhh, hampeh yg amat.. Aku plak yg emo... hahaha...

Oklah, sementara mata dh mula nk mengantuk ni baik aku pejamkn mata dulu.... coz, kalu matanya dh mula celik n segar bugar kembali, alamat sampai kepagilh jawabnya x tido... lain kali aku sambung merapu kembali key.... hehehe.... Bye....

Dah SiNggaH SuDi-sUdiLer KoMeN, TaK PuN PaNdaNg JeK DaH CuKuP..

No comments:

Post a Comment